Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.
NORMA vydaná dňa 1.7.2019
Označenie normy: DIN ISO 10002:2019-07
Dátum vydania normy: 1.7.2019
Kód tovaru: NS-952146
Počet strán: 41
Približná hmotnosť: 123 g (0.27 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Reklamationsbearbeitung in Organisationen.
Chcete mať istotu, že používate len platné technické normy?
Ponúkame Vám riešenie, ktoré Vám zaistí mesačný prehľad o aktuálnosti noriem, ktoré používate.
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2025-05-07 (Počet položiek: 2 198 791)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.