Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for dispute resolution external to organizations.
Automaticky preložený názov:
Riadenia kvality. Spokojnosť zákazníkov. Pokyny pre riešenie sporov mimo organizácie
NORMA vydaná dňa 29.2.2008
Označenie normy: BS ISO 10003:2007
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 29.2.2008
Kód tovaru: NS-108717
Počet strán: 46
Približná hmotnosť: 138 g (0.30 libier)
Krajina: Britská technická norma
Kategória: Technické normy BS
Chcete mať istotu, že používate len platné technické normy?
Ponúkame Vám riešenie, ktoré Vám zaistí mesačný prehľad o aktuálnosti noriem, ktoré používate.
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-05-01 (Počet položiek: 2 896 514)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.