Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.
Automaticky preložený názov:
Riadenia kvality. Spokojnosť zákazníkov. Pokyny pre vybavovanie sťažností v organizáciách
NORMA vydaná dňa 31.8.2014
Označenie normy: BS ISO 10002:2014
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 31.8.2014
Kód tovaru: NS-108716
Počet strán: 40
Približná hmotnosť: 120 g (0.26 libier)
Krajina: Britská technická norma
Kategória: Technické normy BS
Posledná aktualizácia: 2024-04-29 (Počet položiek: 2 896 215)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.