NEPLATNÁ BS ISO 10002:2014 31.8.2014 náhľad

BS ISO 10002:2014

Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.

Automaticky preložený názov:

Riadenia kvality. Spokojnosť zákazníkov. Pokyny pre vybavovanie sťažností v organizáciách



NORMA vydaná dňa 31.8.2014


Jazyk
Prevedenie
DostupnosťSKLADOM
Cena276.90 bez DPH
276.90

Informácie o norme:

Označenie normy: BS ISO 10002:2014
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 31.8.2014
Kód tovaru: NS-108716
Počet strán: 40
Približná hmotnosť: 120 g (0.26 libier)
Krajina: Britská technická norma
Kategória: Technické normy BS

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov.