Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
STN - je chráněné označení slovenských technických norem.
Systémy manažérstva kvality. Manažérstvo organizačných zmien. Procesy.
Norma vydaná dňa 1.5.2024
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Usmernenie na transakcie elektronického obchodovania medzi podnikmi a spotrebiteľmi.
Norma vydaná dňa 1.4.2024
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na monitorovanie a meranie.
Norma vydaná dňa 1.10.2022
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na meranie a monitorovanie.
NEPLATNÁ vydaná dňa 1.12.2013
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
Norma vydaná dňa 1.7.2022
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
NEPLATNÁ vydaná dňa 1.6.2009
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.
Norma vydaná dňa 1.6.2021
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporov mimo organizácií.
NEPLATNÁ vydaná dňa 1.6.2009
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách.
Norma vydaná dňa 1.6.2021
Vybraný formát:Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách.
NEPLATNÁ vydaná dňa 1.6.2005
Vybraný formát:Zobrazený záznam od 280 až 290 z celkom 74584 záznamov.
Posledná aktualizácia: 2024-07-28 (Počet položiek: 2 339 194)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.