Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Concluding report on an optimised brake rigging for wagons fitted with composite brake blocks (K)
NORMA vydaná dňa 1.7.2011
Označenie normy: UIC B126/RP39-1ed.
Dátum vydania normy: 1.7.2011
Kód tovaru: NS-1190224
Počet strán: 172
Približná hmotnosť: 547 g (1.21 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma
Kategória: Technické normy UIC
The use of K blocks results in significantly reduced brake forces, enabling the mechanical brake rigging to be redimensioned. Investigation of this new brake rigging is based on ORE standard drawings of a Y25 bogie and the associated central brake rigging. Work consisted of determining the load spectrum and redesigning/redimensioning all the brake rigging components, from the cylinder lever to the brake block holder. The potential for weight savings represents a key factor in determining whether it is economically viable to develop a 45 kN brake rigging. Following its construction, the 45 kN brake rigging was service-tested. "+ "
Name:
Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !
Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-09-12 (Počet položiek: 2 346 316)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.