Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Braking Questions - Comparison of results from braking incident tests (fusible tests) - bench tests and line tests
NORMA vydaná dňa 1.7.2014
Označenie normy: UIC B126/DT425-1ed.
Dátum vydania normy: 1.7.2014
Kód tovaru: NS-1190171
Počet strán: 48
Približná hmotnosť: 144 g (0.32 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma
Kategória: Technické normy UIC
In order for composite brake blocks to replace cast iron, as is foreseen by the EU directive on the reduction of noise emissions from rail vehicles, UIC has defined a representative braking-incident bench test and associated acceptance criteria for use during brake-block approvals. To demonstrate that the results of these tests correlate with those achieved in line tests under the same stresses, line tests were conducted on the Siemens test bench in Wildenrath in 2007. The outcome of these tests was that, in terms of the temperatures occurring in the wheel, the "locked brake" bench test in programme A6 of UIC Leaflet 541-4 can be considered representative of the block/wheel pair in line conditions. "+ "
Name:
Chcete mať istotu, že používate len platné technické normy?
Ponúkame Vám riešenie, ktoré Vám zaistí mesačný prehľad o aktuálnosti noriem, ktoré používate.
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-09-12 (Počet položiek: 2 346 316)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.