Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
IT service management - A practical guide
NORMA vydaná dňa 28.11.2019
Označenie normy: ISO/IEC 20000-HBK-ed.1.0
Dátum vydania normy: 28.11.2019
Kód tovaru: NS-1096482
Počet strán: 84
Približná hmotnosť: 283 g (0.62 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma
Kategória: Technické normy ISO
Service businesses exist to supply their customers with intangible benefits such as providing amenities, facilities, or advice. Perhaps to an even greater extent than physical goods, success in the service sector means understanding and meeting your customers’ expectations. But, in a fast-paced, digital world, these expecta-tions constantly change. ISO has created a practical guide on how to manage services in today’s dynamic service environment using ISO/IEC 20000-1:2018. Additionally, it also describes how to incorporate popular management methods (such as Agile, Lean or DevOps), service management frameworks and methodologies (ITIL®, COBIT®, CMMI-SVC®), and additional standards (ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 31000) into the IT service management system.
Chcete mať istotu, že používate len platné technické normy?
Ponúkame Vám riešenie, ktoré Vám zaistí mesačný prehľad o aktuálnosti noriem, ktoré používate.
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2025-12-18 (Počet položiek: 2 252 678)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.