Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Market, opinion and social research, including insights and data analytics — Vocabulary and service requirements
NORMA vydaná dňa 11.2.2019
Označenie normy: ISO 20252:2019-ed.3.0
Dátum vydania normy: 11.2.2019
Kód tovaru: NS-938092
Počet strán: 66
Približná hmotnosť: 198 g (0.44 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma
Kategória: Technické normy ISO
Description / Abstract: This document establishes terms, definitions and service requirements for service providers conducting market, opinion and social research, including insights and data analytics (hereinafter referred to as "service providers"). Non-market research activities, such as direct marketing, are outside the scope of this document.
Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !
Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2025-04-28 (Počet položiek: 2 197 482)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.