Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for dispute resolution external to organizations
NORMA vydaná dňa 16.7.2018
Označenie normy: ISO 10003:2018-ed.2.0
Dátum vydania normy: 16.7.2018
Kód tovaru: NS-854908
Počet strán: 36
Približná hmotnosť: 108 g (0.24 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma
Kategória: Technické normy ISO
Chcete mať istotu o platnosti využívaných predpisov?
Ponúkame Vám riešenie, aby ste mohli používať stále platné (aktuálne) legislatívne predpisy
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-12-21 (Počet položiek: 2 216 840)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.