Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring.
Automaticky preložený názov:
Manažment kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernice pre monitorovanie a meranie.
NORMA vydaná dňa 1.11.2011
Označenie normy: DIN ISO/TS 10004:2011-11
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.11.2011
Kód tovaru: NS-250147
Počet strán: 87
Približná hmotnosť: 292 g (0.64 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden zur Überwachung und Messung der Kundenzufriedenheit.
Posledná aktualizácia: 2025-01-08 (Počet položiek: 2 218 384)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.