Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations.
Automaticky preložený názov:
Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre riešenie sporov mimo organizácie.
NORMA vydaná dňa 1.7.2008
Označenie normy: DIN ISO 10003:2008-07
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.7.2008
Kód tovaru: NS-250255
Počet strán: 61
Približná hmotnosť: 183 g (0.40 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen.
Posledná aktualizácia: 2025-05-15 (Počet položiek: 2 200 082)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.