NEPLATNÁ DIN ISO 10003:2008-07 1.7.2008 náhľad

DIN ISO 10003:2008-07

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations.

Automaticky preložený názov:

Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre riešenie sporov mimo organizácie.



NORMA vydaná dňa 1.7.2008


Jazyk
Prevedenie
DostupnosťSKLADOM
Cena136.80 bez DPH
136.80

Informácie o norme:

Označenie normy: DIN ISO 10003:2008-07
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.7.2008
Kód tovaru: NS-250255
Počet strán: 61
Približná hmotnosť: 183 g (0.40 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN

Anotácia textu normy DIN ISO 10003:2008-07 :

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen.

Odporúčame:

Aktualizácia technických noriem

Chcete mať istotu, že používate len platné technické normy?
Ponúkame Vám riešenie, ktoré Vám zaistí mesačný prehľad o aktuálnosti noriem, ktoré používate.

Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.




Cookies Cookies

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov.