NEPLATNÁ DIN ISO 10002:2010-05 1.5.2010 náhľad

DIN ISO 10002:2010-05

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.

Automaticky preložený názov:

Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre vybavovanie sťažností v organizáciách.



NORMA vydaná dňa 1.5.2010


Jazyk
Prevedenie
DostupnosťSKLADOM
Cena152.50 bez DPH
152.50

Informácie o norme:

Označenie normy: DIN ISO 10002:2010-05
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.5.2010
Kód tovaru: NS-250254
Počet strán: 72
Približná hmotnosť: 216 g (0.48 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN

Anotácia textu normy DIN ISO 10002:2010-05 :

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Behandlung von Reklamationen in Organisationen.

Odporúčame:

EviZak - všetky zákony vrátane ich evidencie na jednom mieste

Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !

Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.




Cookies Cookies

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov.