NEPLATNÁ DIN ISO 10002:2010-05 1.5.2010 náhľad

DIN ISO 10002:2010-05

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.

Automaticky preložený názov:

Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre vybavovanie sťažností v organizáciách.



NORMA vydaná dňa 1.5.2010


Jazyk
Prevedenie
DostupnosťSKLADOM
Cena148.00 bez DPH
148.00

Informácie o norme:

Označenie normy: DIN ISO 10002:2010-05
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.5.2010
Kód tovaru: NS-250254
Počet strán: 72
Približná hmotnosť: 216 g (0.48 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN

Anotácia textu normy DIN ISO 10002:2010-05 :

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Behandlung von Reklamationen in Organisationen.

Odporúčame:

Aktualizácia technických noriem

Chcete mať istotu, že používate len platné technické normy?
Ponúkame Vám riešenie, ktoré Vám zaistí mesačný prehľad o aktuálnosti noriem, ktoré používate.

Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.




Cookies Cookies

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov.