Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.
Automaticky preložený názov:
Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre vybavovanie sťažností v organizáciách.
NORMA vydaná dňa 1.5.2010
Označenie normy: DIN ISO 10002:2010-05
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.5.2010
Kód tovaru: NS-250254
Počet strán: 72
Približná hmotnosť: 216 g (0.48 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Behandlung von Reklamationen in Organisationen.
Chcete mať istotu o platnosti využívaných predpisov?
Ponúkame Vám riešenie, aby ste mohli používať stále platné (aktuálne) legislatívne predpisy
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-07-26 (Počet položiek: 2 339 085)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.