Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for codes of conduct for organizations.
Automaticky preložený názov:
Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre kódexy správania pre organizácie.
NORMA vydaná dňa 1.7.2008
Označenie normy: DIN ISO 10001:2008-07
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.7.2008
Kód tovaru: NS-250252
Počet strán: 39
Približná hmotnosť: 117 g (0.26 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Verhaltenskodizes für Organisationen.
Posledná aktualizácia: 2025-07-02 (Počet položiek: 2 207 218)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.