NEPLATNÁ DIN EN 14012:2009-04 1.4.2009 náhľad

DIN EN 14012:2009-04

Postal services - Quality of service - Complaints handling principles.

Automaticky preložený názov:

Poštové služby - Kvalita služby - vybavovanie sťažností princípy.



NORMA vydaná dňa 1.4.2009


Jazyk
Prevedenie
DostupnosťSKLADOM
Cena155.40 bez DPH
155.40

Informácie o norme:

Označenie normy: DIN EN 14012:2009-04
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.4.2009
Kód tovaru: NS-225246
Počet strán: 50
Približná hmotnosť: 150 g (0.33 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN

Anotácia textu normy DIN EN 14012:2009-04 :

Postalische Dienstleistungen - Dienstqualität - Grundsätze der Bearbeitung von Beschwerden.

Odporúčame:

EviZak - všetky zákony vrátane ich evidencie na jednom mieste

Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !

Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.




Cookies Cookies

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov.