Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Postal services - Quality of service - Complaints handling principles.
Automaticky preložený názov:
Poštové služby - Kvalita služby - vybavovanie sťažností princípy.
NORMA vydaná dňa 1.4.2009
Označenie normy: DIN EN 14012:2009-04
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.4.2009
Kód tovaru: NS-225246
Počet strán: 50
Približná hmotnosť: 150 g (0.33 libier)
Krajina: Nemecká technická norma
Kategória: Technické normy DIN
Postalische Dienstleistungen - Dienstqualität - Grundsätze der Bearbeitung von Beschwerden.
Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !
Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2025-06-02 (Počet položiek: 2 203 752)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.