Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace.
Automaticky preložený názov:
Manažment kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre externé riešenie sporov organizácie.
NORMA vydaná dňa 1.2.2009
Označenie normy: ČSN ISO 10003
Rozlišovací znak: 010341
Katalógové číslo: 82856
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.2.2009
Kód tovaru: NS-177076
Počet strán: 48
Približná hmotnosť: 144 g (0.32 libier)
Krajina: Česká technická norma
Kategória: Technické normy ČSN
Chcete mať istotu o platnosti využívaných predpisov?
Ponúkame Vám riešenie, aby ste mohli používať stále platné (aktuálne) legislatívne predpisy
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-11-01 (Počet položiek: 2 208 817)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.