Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.
Automaticky preložený názov:
Manažment kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre vybavovanie sťažností v organizáciách.
NORMA vydaná dňa 1.4.2005
Označenie normy: ČSN ISO 10002
Rozlišovací znak: 010339
Katalógové číslo: 72504
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.4.2005
Kód tovaru: NS-177075
Počet strán: 40
Približná hmotnosť: 120 g (0.26 libier)
Krajina: Česká technická norma
Kategória: Technické normy ČSN
Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !
Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-11-01 (Počet položiek: 2 208 817)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.