ČSN ISO 10002 (010339)

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.

Automaticky preložený názov:

Manažment kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre vybavovanie sťažností v organizáciách.



NORMA vydaná dňa 1.4.2005


Prevedenie
DostupnosťSKLADOM
Cena15.40 bez DPH
15.40

Informácie o norme:

Označenie normy: ČSN ISO 10002
Rozlišovací znak: 010339
Katalógové číslo: 72504
Poznámka: NEPLATNÁ
Dátum vydania normy: 1.4.2005
Kód tovaru: NS-177075
Počet strán: 40
Približná hmotnosť: 120 g (0.26 libier)
Krajina: Česká technická norma
Kategória: Technické normy ČSN

Odporúčame:

Aktualizácia technických noriem

Chcete mať istotu, že používate len platné technické normy?
Ponúkame Vám riešenie, ktoré Vám zaistí mesačný prehľad o aktuálnosti noriem, ktoré používate.

Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.


Tento web používa cookies. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií / Rozumiem