ČSN EN ISO 18295-1 (761802)

Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra (Norma k přímému použití jako ČSN).



NORMA vydaná dňa 1.3.2018


Jazyk
Prevedenie
DostupnosťSKLADOM
Cena13.90 bez DPH
13.90

Informácie o norme:

Označenie normy: ČSN EN ISO 18295-1
Rozlišovací znak: 761802
Katalógové číslo: 503778
Dátum vydania normy: 1.3.2018
Kód tovaru: NS-808940
Počet strán: 32
Približná hmotnosť: 96 g (0.21 libier)
Krajina: Česká technická norma
Kategória: Technické normy ČSN

Kategórie - podobné normy:

Služby pro spotřebitele

Anotácia textu normy ČSN EN ISO 18295-1 (761802):

This document specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs. This document is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required

Odporúčame:

EviZak - všetky zákony vrátane ich evidencie na jednom mieste

Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !

Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.




Cookies Cookies

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov.