Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.
NORMA vydaná dňa 18.7.2018
Označenie normy: BS ISO 10002:2018
Dátum vydania normy: 18.7.2018
Kód tovaru: NS-853737
Počet strán: 42
Približná hmotnosť: 126 g (0.28 libier)
Krajina: Britská technická norma
Kategória: Technické normy BS
ISBN: 978 0 580 98258 3 Status: Confirmed
Chcete mať istotu o platnosti využívaných predpisov?
Ponúkame Vám riešenie, aby ste mohli používať stále platné (aktuálne) legislatívne predpisy
Chcete vedieť viac informácií ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2025-04-29 (Počet položiek: 2 197 611)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.