Norma ISO 10004:2012 14.9.2012 náhľad

ISO 10004:2012

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring

Automaticky preložený názov:

Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernice pre kontrolu a meranie



NORMA vydaná dňa 14.9.2012


DostupnosťVypredané
CenaNA OTÁZKU bez DPH
NA OTÁZKU

Informácie o norme:

Označenie normy: ISO 10004:2012
Dátum vydania normy: 14.9.2012
Kód tovaru: NS-421488
Počet strán: 32
Približná hmotnosť: 96 g (0.21 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma

Kategórie - podobné normy:

Řízení jakosti a zabezpečování jakosti

Anotácia textu normy ISO 10004:2012 :

ISO 10004:2012 provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. ISO 10004:2012 is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of ISO 10004:2012 is on customers external to the organization.

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Súhlas môžete odmietnuť tu.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.

Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov.