Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring
Automaticky preložený názov:
Riadenie kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernice pre kontrolu a meranie
NORMA vydaná dňa 14.9.2012
Dostupnosť | Vypredané |
Cena | NA OTÁZKU bez DPH |
NA OTÁZKU |
Označenie normy: ISO 10004:2012
Dátum vydania normy: 14.9.2012
Kód tovaru: NS-421488
Počet strán: 32
Približná hmotnosť: 96 g (0.21 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma
ISO 10004:2012 provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. ISO 10004:2012 is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of ISO 10004:2012 is on customers external to the organization.
Posledná aktualizácia: 2024-04-25 (Počet položiek: 2 896 007)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.