Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.
Automaticky preložený názov:
Manažment kvality - Spokojnosť zákazníka - Smernica pre vybavovanie sťažností v organizáciách.
NORMA vydaná dňa 1.9.2009
Dostupnosť | Vypredané |
Cena | NA OTÁZKU bez DPH |
NA OTÁZKU |
Označenie normy: ČSN ISO 10002:2005/Oprava1
Rozlišovací znak: 010339
Katalógové číslo: 84189
Poznámka: Oprava
Dátum vydania normy: 1.9.2009
Kód tovaru: NS-177074
Počet strán: 2
Približná hmotnosť: 6 g (0.01 libier)
Krajina: Česká technická norma
Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !
Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-04-23 (Počet položiek: 2 895 375)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.