Potrebujeme váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizations
NORMA vydaná dňa 16.7.2018
Označenie normy: ISO 10002:2018-ed.3.0
Dátum vydania normy: 16.7.2018
Kód tovaru: NS-854907
Počet strán: 31
Približná hmotnosť: 93 g (0.21 libier)
Krajina: Medzinárodná technická norma
Kategória: Technické normy ISO
Poskytovanie aktuálnych informácií o legislatívnych predpisoch vyhlásených v Zbierke zákonov od roku 1945.
Aktualizácia 2x v mesiaci !
Chcete vedieť viac informácii ? Pozrite sa na túto stránku.
Posledná aktualizácia: 2024-04-23 (Počet položiek: 2 895 375)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.